Każdy z odcinków poprowadzi dwójka gospodarzy. Będą mieli do wykonania jedno nieszablonowe, sportowe zadanie, takie jak: najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza, czy „spacer farmera”. Do zadania podejdą dwukrotnie, a ich próby będą oddzielone tygodniowym przygotowaniem pod okiem mentora, czyli eksperta związanego z daną konkurencją sportową. W tę rolę wcielą się zaproszeni goście, w tym także ambasadorzy Olimp Sport Nutrition. Będą to m.in.:
- Piotr Lisek,
- Kasia Dziurska,
- Mariusz Pudzianowski,
- Krzysztof Ferenc.
Współpraca obejmuje zarówno wspólne tworzenie treści, jak i wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W ramach serii pojawią się najwięksi twórcy z Grupy Abstra. W kolejnych odcinkach zagoszczą m.in. Abstrachuje (3.47 mln subskrypcji), Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów) czy Beksy (1.81 mln odbiorców). Z kolei ambasadorowie Olimp Sport Nutrition również będą gośćmi na kanałach twórców grupy Abstra.
Zobacz również
– Niezmiernie cieszymy się z tej współpracy. Wierzymy, że doświadczony partner, jakim jest Grupa Abstra, pomoże nam stworzyć interesujący i wartościowy content i zapewnić odpowiednie dotarcie do widzów. My zapewniamy jakość, wizerunek i najlepsze sportowe doświadczenie – mówi Maciej Jaskot, dyrektor marketingu i komunikacji Olimp Labs.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje – mówi Aleksander Wandzel, członek zarządu Abstrachuje
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]