W oficjalnym oświadczeniu prasowym przedstawiciele Skody zapowiedzieli, że już wkrótce w samochodach marki pojawi się nowe rozwiązanie – na ekranach multimedialnych wewnątrz pojazdów będą się bowiem wyświetlać spersonalizowane reklamy.
Oferty, które będą pojawiały się na ekranach, zostaną stworzone wraz z partnerami i będą dostosowane m.in. do aktualnej lokalizacji pojazdu, czy też okoliczności. Na przykład – gdy poziom paliwa w samochodzie będzie niski, na wyświetlaczu pojawią się informacje o okolicznych stacjach benzynowych, a także zniżkach, jakie są tam oferowane.
Zobacz również
W planach jest również wprowadzenie reklam okolicznych sklepów, hoteli, restauracji, a nawet myjni samochodowych.
Początkowo nowe rozwiązanie pojawi się na rynku czeskich i będzie dostępne w samochodach: Scala, Kamiq, Superb, Karoq i Kodiaq. W niedalekiej przyszłości usługa będzie też dostępna w innych krajach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
YouTube poinformował o wprowadzeniu reklam dźwiękowych. Mają one być skierowane do osób słuchających muzyki, podcastów lub innych treści audio.