Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja Scholz & Friends Warszawa w przyszłym roku będzie kontynuować współpracę z marką Książęce

Agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce.
O autorze
0 min czytania 2020-12-18

Agencja w 2021 będzie odpowiadać za realizację wypracowanej strategii i przygotowanie wszystkich działań ATL-owych dla marki Książęce. Działania na 2021 to kolejny już element współpracy agencji Scholz & Friends Warszawa z Kompanią Piwowarską i marką Książęce. Ostatnio agencja odpowiadała za projekt komunikacji wariantu Książęce IPA.