TikTok wśród klientów Grayling

TikTok, czołowa platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych, wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR. Grayling od grudnia wspiera wejście platformy na polski rynek i będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację.
O autorze
0 min czytania 2020-12-22

W ramach współpracy Grayling będzie koordynować działania komunikacyjne TikTok w Polsce, w tym relacje z mediami oraz komunikację B2B. Agencja będzie także budować świadomość marki TikTok oraz pozycjonować ją wśród grup docelowych, a także wspierać kampanie marketingowe. Projekt jest prowadzony przez Annę Popłonkowską, Dyrektor Działu Korporacyjnego.

– Bardzo cieszymy się, że TikTok wybrał nas na swojego partnera, dzięki czemu mamy szansę współpracować z międzynarodowym zespołem TikTok przy budowaniu marki na polskim rynku. Wspieranie tak młodej, świeżej i ambitnej marki to fascynujące zadanie – powiedziała Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.