Z początkiem 2021 roku rusza nowa seria podcastów „Klimatyczne rozmowy”. Jej celem jest zwiększanie świadomości na temat ekologicznych wyzwań, które stoją przed naszą planetą.
W „Klimatycznych rozmowach” Ania Pięta, aktywistka środowiskowa i twórczyni podcastu Muda Talks, porozmawia z zaproszonymi gośćmi na temat zrównoważonego rozwoju, ekologii, ochrony środowiska, konsumpcjonizmu oraz o tym, co my – pojedyncze jednostki i gospodarstwa domowe możemy zrobić, aby za pomocą małych kroków i zmiany codziennych nawyków zmniejszyć swój ślad węglowy i tym samym dbać o naszą planetę.
Zobacz również
W rozmowach wezmą udział zarówno znane osoby, które zajmują się tematami ekologicznymi – Areta Szpura, Jagna Niedzielska, Katarzyna Wągrowska, specjaliści z różnych dziedzin, np. projektant Tomasz Ossoliński, jak i eksperci naukowi m.in. klimatolodzy: Marcin Popkiewicz, prof. Zbigniew Karaczun. Każdy odcinek poruszy temat z wybranego obszaru życia, np. woda, energia, śmieci i recykling, jedzenie, ubrania, podróże.
Seria „Klimatyczne rozmowy” powstaje w ramach platformy komunikacyjnej Make It Last marki Electrolux, w której podejmowane są działania mające zachęcać do dłuższego użytkowania rzeczy i tym samym lepszego zadbania o naszą planetę.
Odcinki będą publikowane w każdy poniedziałek do końca lutego na najpopularniejszych platformach streamingowych, m.in. na Spotify, YouTube, Apple Podcasts. Zapowiedzi podcastu można wysłuchać poniżej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Serię podcastów i działania w ramach kampanii przygotowała agencja contentowo-digitalowa LiquidThread we współpracy z agencją Słucham, zakupem mediów zajął się Zenith, a wizualną częścią kampanii agencja Cut The Mustard.
Słuchaj podcastu NowyMarketing