„Masz Answear – masz luz, masz klasę” – ruszyła nowa kampania Answear.com

Masz dość przeklikiwania się przez tysiące stron z modą online? Masz Answear! Rusza nowa kampania polskiego sklepu internetowego, skierowana do osób, którzy chcą mieć prostą i przyjemną odpowiedź na swoje modowe potrzeby.
O autorze
1 min czytania 2021-01-07

Nowa platforma komunikacji sklepu z modą online answear.com to manifest ludzi, którzy chcą mieć Answear na swoje modowe i życiowe poszukiwania. Bo choć ubierają się online, to równie dużą radość sprawia im życie offline. Answear.com kieruje swój komunikat do ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie „młodość ducha” i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiają się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochają indywidualizm, pielęgnują wolność wyboru i nie mają nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów, zamiast podążania za cudzymi. Zarówno w życiu, jak i kreowaniu własnego stylu.

Answear.com jako internetowy sklep z modą, dysponuje ofertą dopasowaną do potrzeb różnych klientów – zarówno tych, którzy preferują klasyczny styl, jak i tych lubiących żyć na luzie. Sklep oferuje dostawę nawet tego samego dnia w największych miastach Polski, a do pozostałych miejsc na terenie kraju dociera nawet w 24 godziny, tym samym spełniając oczekiwania osób uwielbiających szybkie zakupy. Kolejnym ważnym aspektem jest Answear Club – wyjątkowa i bezpłatna opcja dla każdego zarejestrowanego użytkownika, zapewniająca atrakcyjne zniżki na kolejne zakupy.

Nakręcona z lekkim dystansem i poczuciem humoru reklama namawia to poszukiwania radości w drobnych momentach życia i eksperymentowania, nawet jeśli oznacza to rozłożenie basenu…. we własnym salonie, czy gra w szachy na dachu. W spocie pojawiają się też też słynne warszawskie ostronosy o imieniu Ostry i Harry. Adoptowane przez Pana Marcina (który wraz z ostronosami tworzy Stado) są bohaterami warszawskich spacerów i żyją bez klatek w swoim Gnieździe.

Za reżyserię odpowiada Łukasz Zabłocki, który zdecydował się na realizację spotu na taśmie 35 mm, dzięki czemu całość zyskała autentyczny, filmowy charakter.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest realizowana na 7 rynkach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) i obejmuje spoty telewizyjne 30” i 15” oraz działania digital. Za strategię komunikacji i big idea kampanii odpowiada Feeders Agency. Za produkcję Papaya Films.

Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – dyrektor ds. marketing i e-commerce oraz Katarzyna Kaczmarczyk – kierownik marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się