Nowa platforma komunikacji sklepu z modą online answear.com to manifest ludzi, którzy chcą mieć Answear na swoje modowe i życiowe poszukiwania. Bo choć ubierają się online, to równie dużą radość sprawia im życie offline. Answear.com kieruje swój komunikat do ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie „młodość ducha” i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiają się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochają indywidualizm, pielęgnują wolność wyboru i nie mają nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów, zamiast podążania za cudzymi. Zarówno w życiu, jak i kreowaniu własnego stylu.
Answear.com jako internetowy sklep z modą, dysponuje ofertą dopasowaną do potrzeb różnych klientów – zarówno tych, którzy preferują klasyczny styl, jak i tych lubiących żyć na luzie. Sklep oferuje dostawę nawet tego samego dnia w największych miastach Polski, a do pozostałych miejsc na terenie kraju dociera nawet w 24 godziny, tym samym spełniając oczekiwania osób uwielbiających szybkie zakupy. Kolejnym ważnym aspektem jest Answear Club – wyjątkowa i bezpłatna opcja dla każdego zarejestrowanego użytkownika, zapewniająca atrakcyjne zniżki na kolejne zakupy.
Zobacz również
Nakręcona z lekkim dystansem i poczuciem humoru reklama namawia to poszukiwania radości w drobnych momentach życia i eksperymentowania, nawet jeśli oznacza to rozłożenie basenu…. we własnym salonie, czy gra w szachy na dachu. W spocie pojawiają się też też słynne warszawskie ostronosy o imieniu Ostry i Harry. Adoptowane przez Pana Marcina (który wraz z ostronosami tworzy Stado) są bohaterami warszawskich spacerów i żyją bez klatek w swoim Gnieździe.
Za reżyserię odpowiada Łukasz Zabłocki, który zdecydował się na realizację spotu na taśmie 35 mm, dzięki czemu całość zyskała autentyczny, filmowy charakter.
Kampania jest realizowana na 7 rynkach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) i obejmuje spoty telewizyjne 30” i 15” oraz działania digital. Za strategię komunikacji i big idea kampanii odpowiada Feeders Agency. Za produkcję Papaya Films.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – dyrektor ds. marketing i e-commerce oraz Katarzyna Kaczmarczyk – kierownik marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing