Joanna Ciastek rozpoczęła pracę w agencji 2 stycznia. Przez ostatnie 2,5 roku związana była z agencją Arskom, gdzie pracowała jako account executive współpracując z klientami takimi jak Budimex, Louvre Hotels Group, Vastint Poland czy Fundacja ING Dzieciom. Pracowała również dla Orange Polska jako Biznes Ekspert w pierwszym Smart Store Orange w Polsce.
Joanna Ciastek jest magistrem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, jej pasją są podróże, zdrowe jedzenie oraz fotografia. W czasie trwającej pandemii rozpoczęła jedno z większych wyzwań w jej życiu – remont 70-letniego drewnianego domu na Lubelszczyźnie. W 2020 roku z sukcesem posadziła 67 drzew.
Zobacz również
– Miałem okazję pracować z Asią i cieszę się, że znowu się możemy zawodowo spotkać. Doceniam w jej pracy dużą skrupulatność, dociekliwość i ciekawość świata. Współpracownicy mogą na niej polegać, działa szybko i skutecznie. Jeśli pojawia się problem to nie załamuje rąk, tylko szuka jego rozwiązania. Wiem na co ją stać, jak potrafi się pozytywnie zaangażować w pracę. To dla naszej firmy naprawdę duże wzmocnienie – mówi Paweł Sławski, prezes zarządu All Hands Agency.
W All Hands koordynuje działania zespołu projektowego dla marki Soligrano oraz będzie wspierać dział sprzedaży w procesie tworzenia ofert.
![Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Forum-IAB-2025_cover-142x0-c-default.jpg)
Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]