Wszystko zaczęło się od transmisji zbiórki charytatywnej Kanału Sportowego, która została przerwana tuż po zgłoszeniu przez Polsat naruszenia praw autorskich. Ostatecznie stacja przyznała, że była to pomyłka i „niezamierzony błąd ludzki”, lecz wokół całego zdarzenia zrobił się niemały medialny szum.
Mimo iż większość internautów skrytykowało Polsat za nieprzemyślane działanie, to pojawiły się jednak i takie osoby, które w tym sporze stały po stronie popularnej stacji. Jedną z nich jest polski pięściarz i zawodnik mieszanych sztuk walki Marcin Najman, który publicznie nazwał dziennikarza i jednego z twórców Kanału Sportowego – Krzysztofa Stanowskiego – „atencjuszem”.
Zobacz również
Jak można było się spodziewać, między osobistościami medialnymi szybko doszło do internetowej potyczki słownej. W efekcie Najman nagrał wideo, w którym wezwał Stanowskiego do walki pod stadionem w Częstochowie. Do pojedynku ostatecznie nie doszło, lecz o nietypowej akcji szybko zrobiło się głośno w mediach, zaś sam sportowiec stał się bohaterem wielu internetowych memów.
Na wspomnianym filmiku Marcin Najman ubrany był w charakterystyczną, niebieską kurtkę, którą teraz postanowił przekazać na licytację podczas tegorocznej akcji WOŚP, czym podbił serca internautów. Na tę chwilę przedmiot kosztuje już niecałe 10 tys. złotych,
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
Co ciekawe, alternatywną zbiórkę na wygranie aukcji charytatywnej WOŚP ze wspomniana kurtką Najmana utworzył Krzysztof Stanowski na portalu zrzutka.pl. „Wspieramy WOŚP, a przy okazji chcemy zdobyć kurtkę częstochowskiego wojownika, aby trafiła do muzeum Kanału Sportowego” – napisał dziennikarz w opisie aukcji. Tam na tę chwilę udało się już zebrać ponad 8 tys. złotych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Na 20 dni przed 29. Finałem WOŚP padł rekord wpłat do eSkarbonki. Aktualnie zebrana kwota przekroczyła 1 000 000 zł. To ponad 400 000 zł więcej niż wynosiła łączna wartość wszystkich wpłat do eSkarbonki w 2020 roku.