Rekordowa kwota zbiórki do eSkarbonki w ramach 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Na 20 dni przed 29. Finałem WOŚP padł rekord wpłat do eSkarbonki. Aktualnie zebrana kwota przekroczyła 1 000 000 zł. To ponad 400 000 zł więcej niż wynosiła łączna wartość wszystkich wpłat do eSkarbonki w 2020 roku.
O autorze
2 min czytania 2021-01-11

Tegoroczny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jeszcze się nie rozpoczął, a już dostarcza Polakom wielu pozytywnych emocji. Przesunięcie terminu wydarzenia na koniec stycznia nie zmniejszyło szczodrości darczyńców, którzy od początku grudnia mogą wspierać WOŚP m.in. za pomocą eSkarbonek. Do tej pory, za pośrednictwem tego udostępnianego przez Mastercard narzędzia, do zbiórki WOŚP dołożyło się 25 940 osób, wpłacając łącznie  1 037 352 zł , a więc o ponad 400 000 zł więcej niż w czasie całego zeszłorocznego Finału WOŚP.

Mastercard już po raz dziewiąty jest partnerem w wielkiej zbiórce funduszy organizowanej przez Fundację WOŚP, a czwarty rok z rzędu dostarcza eSkarbonkę – wygodne, cyfrowe narzędzie, umożliwiające przekazywanie i zbieranie datków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w internecie, bez wychodzenia z domu.  eSkarbonka dostępna jest dla darczyńców od miesiąca. W tym czasie suma wpłat, które wpłynęły zarówno na jej główne konto, jak i do wielu eSkarbonek zakładanych przez tysiące indywidualnych kwestujących, w tym wolontariuszy i sztaby WOŚP, przekroczyła już 1 037 000 zł, pobijając tym samym finalny wynik z ubiegłego roku. Nowością w tegorocznym Finale jest możliwość włączenia się w tę formę zbiórki małych i średnich przedsiębiorstw, które bez konieczności rejestrowania sztabu mogą dołożyć swoją cegiełkę na rzecz wsparcia oddziałów laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy, kwestując wśród swoich pracowników, klientów i partnerów biznesowych. eSkarbonki mogą zakładać też osoby fizyczne, które wspólnie z wolontariuszami i przedsiębiorcami chcą zachęcać do włączenia się w zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

– Ani przez sekundę nie zwątpiliśmy w siłę Orkiestry, którą są nasi wolontariusze i darczyńcy. Tempo zbiórki jednak zaskakuje nas wszystkich. Na ponad trzy tygodnie przed Finałem zebrana do eSkarbonki kwota napawa nas optymizmem, że także w tym roku kupimy najbardziej kosmiczny sprzęt na oddziały otolaryngologiczne. Dziękuję wszystkim, którzy już dzisiaj zbierają do internetowych puszek i wszystkich Was gorąco zachęcam do dalszego, wspólnego grania z Orkiestrą! – komentuje Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP.

Do zbiórki można dołączyć na tej stronie, a także korzystając z jednej z eSkarbonek założonych przez indywidualnych kwestujących. Każda z nich jest dostępna pod linkiem zaczynającym się od https://eskarbonka.wosp.org.pl/… . Strona ta chroniona jest przez bezpieczne połączenie i posiada certyfikat bezpieczeństwa. Po wybraniu metody płatności użytkownik jest przekierowywany do operatora płatności PayU, którego strona jest zabezpieczona w analogiczny sposób. Dodatkowo każda osoba, która zamierza skorzystać z tej formy wpłaty, może sprawdzić wiarygodność linku do eSkarbonki na specjalnej stronie www.wosp.org.pl/wspieraj/sprawdz-eskarbonke

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To dla nas wielka radość widzieć tak szybko zapełniającą się eSkarbonkę i tak wielu pomagających. Wszyscy odczuliśmy, jak dziwny był rok 2020, i chyba bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rozumiemy, jaką siłę ma nasza wrażliwość, empatia i chęć niesienia pomocy. Cieszymy się, że wraz z Fundacją WOŚP możemy włączyć się w to wielkie pomaganie, a do tego sprawić wszystkim fanom muzyki odrobinę radości. Każdy, kto zdecyduje się dorzucić do eSkarbonki wybierając opcję „płatność kartą”, dostanie szansę zagłosowania na piosenkę, która zagrana zostanie w dniu Finału ze sceny w studio głównym, zaraz po Światełku do Nieba, a posłuchać jej będzie można podczas telewizyjnej i internetowej transmisji. Zachęcamy do zabawy i pomagania, przed nami kolejne rekordy do pobicia! – powiedział Jerzy Hołub, dyrektor ds. marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Więcej informacji dotyczących tego, jak wpłacać datki za pomocą eSkarbonek, można znaleźć tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się