Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Instytucja Kultury ECFC oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu – Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Oddana zgodnie z planem w II poł. 2025 roku siedziba ECFC będzie miejscem, w którym będą odbywać się różnorakie wydarzenia kulturalne – od premier filmowych, poprzez festiwale (filmowe i teatralne), koncerty, wystawy, konferencje i inne. Planowane jest także umiejscowienie w tym budynku muzeum filmu i/lub designu. Dodatkowo powierzchnie ECFC będą wynajmowane – zarówno do celów społecznych, jak i komercyjnych.

Merytorycznie, do czasu zakończenia inwestycji Instytucja Kultury będzie co roku współorganizowała kolejne edycje festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE.

Identyfikacja wizualna, która jest przedmiotem konkursu będzie miała szerokie zastosowanie w komunikacji jeszcze przed zakończeniem procesu inwestycyjnego i powstaniem samego centrum, m.in. w celu komunikacji konkursu architektonicznego, czy corocznej organizacji EnergaCAMERIMAGE (jako komunikacja współorganizatora – nie festiwalu).

W pierwszym etapie konkursu uczestnicy przesyłają portfolio, na podstawie których Jury dokonuje wyboru do pięciu studiów graficznych / projektantów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowanie projektów konkursowych. Refuse fee wynosi 1000 EUR brutto. W II etapie wybrane studia / projektanci zostaną poproszeni o przygotowanie logotypu i materiałów dodatkowych. Na ich podstawie wybrana zostanie identyfikacja dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Wartość zamówienia (nagrody) wynosi 12 000 EUR brutto.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

JURY

W Jury konkursu zasiądą projektanci uznani na arenie międzynarodowej – Jonathan Barnbrook, legendarny brytyjski projektant, filmowiec i typograf, który na swoim koncie ma m.in. projekty okładek płyt dla Davida Bowie oraz Erik Kessels holenderski artysta, projektant i kurator. Dyrektor Kreatywny niezależnej agencji reklamowej KesselsKramer. Dołączą do nich dr Marcin Władyka, słynny polski projektant specjalizujący się w grafice wydawniczej, identyfikacji wizualnej, animacji i grafice telewizyjnej, na co dzień związany z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, właściciel studia headmade, a także dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage – Marek Żydowicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TERMINY

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Termin nadsyłania Portfolio upływa w dniu 31.01.2021 r.

Rozstrzygnięcie I etapu Konkursu nastąpi do dnia 15.02.2021 r.

Termin nadsyłania prac na II etap Konkursu upływa w dniu 31.03.2021 r.

Wybór Zwycięzcy Konkursu nastąpi do dnia 15.04.2021 r.