Do obowiązków nowego lidera będzie należało m.in. rozwijanie kompetencji zespołu, dostosowywanie ich do bieżących potrzeb klientów oraz rozbudowa oferty. Wesprze także projekty dedykowane branży e-commerce, która aktualnie jest jedną z kluczowych kategorii dla K2 Precise.
Mateusz Rzetecki w branży SEO pracuje od blisko 12 lat. Wcześniej związany był m.in. z agencją Bluerank, w której zarządzał zespołem SEO oraz dbał o jego rozwój techniczny.
Zobacz również
Współpracował z kluczowymi firmami z branży finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej i e-commerce o zasięgu ogólnopolskim (mBank, Rainbow (R.pl), Wittchen, Smyk, Eobuwie). Realizował także projekty dla Klientów z Czech, Rumunii i Słowacji oraz dla największych wyszukiwarek firm i usług w Danii, Szwecji i Norwegii. W ostatnim czasie kierował działaniami content marketingowymi i SEO dla serwisu Wylecz.to oraz kilku projektów e-commerce z branży suplementów diety. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
– Wiedza i bogate doświadczenie Mateusza pozwolą nam szybciej rozwijać ofertę SEO i CM, tak istotną z perspektywy przyspieszającej digitalizacji. Naszą ambicją jest kompleksowe wsparcie biznesu Klientów w ich drodze do transformacji cyfrowej. Zaawansowana oferta produktowa SEO, wraz z jakościowym contentem, będzie jednym z filarów rozwoju współpracy z branżą e-commerce – mówi Katarzyna Wiśniewska, managing director K2 Precise.
![Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/brand-jungle-podsumowanie-142x0-c-default.jpg)
Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]