Decathlon, producent sprzętu sportowego i jeden z największych dystrybutorów sprzętu na świecie oraz National Basketball Association (NBA) ogłosiły właśnie nawiązanie długofalowej współpracy. W jej wyniku Decathlon został oficjalnym partnerem NBA w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej.
Partnerstwo zaowocuje stworzeniem linii koszulek, akcesoriów i obuwia w kolorach NBA zaprojektowanych przez Decathlon. Produkty z sygnowanej kolekcji Tarmak by Decathlon & NBA będą dostępne w regularnej sprzedaży w ponad 1 200 sklepach stacjonarnych Decathlon oraz na decathlon.com już od marca. Przedsprzedaż kolekcji wystartuje 12 lutego.
Zobacz również
– Od momentu powstania marki Tarmak w 2016 roku, naszym marzeniem była współpraca z NBA, największą ligą koszykówki na świecie – powiedział Damien Dezitter, szef marki Tarmak. – Przyświeca nam wspólny cel, jakim jest popularyzowanie koszykówki na całym świecie, dlatego ta kooperacja przyszła nam zupełnie naturalnie – dodaje Dezitter.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z marką Decathlon, liderem w dystrybucji artykułów sportowych o globalnym zasięgu – powiedział Steve Griffiths, dyrektor ds. Globalnych partnerstw NBA EME. – Dzięki tej współpracy fani NBA i koszykarze z całego świata będą mieli dostęp do ekscytującej i innowacyjnej gamy produktów, która zachęci ich do gry w koszykówkę – wyjaśnia Griffiths.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach