– Stworzyliśmy mural, który ma przypominać stronę ogłoszeniową w gazecie. Zamieszczone na nim anonse promują lokalną gastronomię. Wiele z tych miejsc to lokale naszych przyjaciół, czy też po prostu takie, które lubimy odwiedzać. Ten mural ma jednak wymiar symboliczny, ma zwrócić uwagę na ciężką sytuację rynku restauracyjnego. Zrobiliśmy to pro bono, a naszym celem jest zachęcenie Polaków do wspierania gastronomii w swojej okolicy. Zróbmy to po to, żeby po odmrożeniu gospodarki móc wrócić do naszych ulubionych miejsc – tłumaczy Karol Klepacki z Good Looking Studio.
Zobacz również
Mural wspierający warszawskie lokale gastronomiczne znajduje się na ul. Jaworzyńskiej 7/9, przy stacji metro Politechnika w Warszawie.
Inicjatywa jest realizowana pro bono przez Good Looking Studio.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do wzięcia udziału zaproszonych zostało dwunastu przedstawicieli warszawskiej gastronomii: Cafe Mozaika, Casa di Tuzza, Gringo Bar, Kręgliccy, Ocho, Ósma Kolonia, Relaks kawiarnia, Soul Food, The Cool Cat, The Roots Coctail Bar, Warmut, Wege Mikser.
zdjęcia: Radek Nowik