W ramach współpracy z marką Sofia Kenin będzie nosić „batwing” – kultowe logo Motoroli – na stroju i bluzie do rozgrzewki podczas rozgrywek i wystąpień publicznych. Ponadto 22-letnia amerykańska tenisistka będzie używać słynnego smartfonu motorola razr 5G w całym okresie współpracy.
– Współpraca z Motorolą w nadchodzącym sezonie to dla mnie zaszczyt. Bardzo cieszy rosnące zaangażowanie tej marki w tenis w ciągu ostatnich kilku lat i z ogromną przyjemnością dołączam do zespołu Moto – mówi Sofia Kenin.
Zobacz również
– Sonya okazała się kluczową tenisistką w lidze i jesteśmy dumni z tego, że tak silna i inspirująca zawodniczka reprezentuje naszą firmę, słynną markę oraz wspólną pasję do odnoszenia sukcesów. Z przyjemnością witamy Sonyę w rodzinie Motoroli i cieszymy się na wiele fantastycznych chwil z nią i jej kibicami z całego świata – powiedział Rudi Kalil, wiceprezes i dyrektor generalny regionu Ameryki Północnej w Motoroli.
Kenin zajmuje obecnie 4. miejsce w rankingu WTA gry pojedynczej. Rozpoczęła sezon 2020 od zwycięstwa w swoim pierwszym turnieju wielkoszlemowym w styczniu. W ciągu roku zdobyła jeszcze kilka wyróżnień i osiągnięć. Sofia zakończyła sezon z tytułem Zawodniczki Roku WTA 2020.
Pierwszym ważnym wydarzeniem Kenin w 2021 r. będzie inauguracyjny turniej wielkoszlemowy w przyszłym tygodniu, podczas którego zawodniczka będzie bronić tytułu mistrzowskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing