Motorola i wschodząca gwiazda WTA Sofia Kenin ogłosiły strategiczne partnerstwo

Motorola ma zaszczyt poinformować o nowo nawiązanej współpracy z tenisistką ze światowej pierwszej piątki, Sofią „Sonyą” Kenin. Jest to pierwsze partnerstwo Sofii z dużą marką globalną od rozpoczęcia profesjonalnej kariery tenisowej w wieku 16 lat.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

W ramach współpracy z marką Sofia Kenin będzie nosić „batwing” – kultowe logo Motoroli – na stroju i bluzie do rozgrzewki podczas rozgrywek i wystąpień publicznych. Ponadto 22-letnia amerykańska tenisistka będzie używać słynnego smartfonu motorola razr 5G w całym okresie współpracy.

– Współpraca z Motorolą w nadchodzącym sezonie to dla mnie zaszczyt. Bardzo cieszy rosnące zaangażowanie tej marki w tenis w ciągu ostatnich kilku lat i z ogromną przyjemnością dołączam do zespołu Moto – mówi Sofia Kenin.

– Sonya okazała się kluczową tenisistką w lidze i jesteśmy dumni z tego, że tak silna i inspirująca zawodniczka reprezentuje naszą firmę, słynną markę oraz wspólną pasję do odnoszenia sukcesów. Z przyjemnością witamy Sonyę w rodzinie Motoroli i cieszymy się na wiele fantastycznych chwil z nią i jej kibicami z całego świata – powiedział Rudi Kalil, wiceprezes i dyrektor generalny regionu Ameryki Północnej w Motoroli. 

Kenin zajmuje obecnie 4. miejsce w rankingu WTA gry pojedynczej. Rozpoczęła sezon 2020 od zwycięstwa w swoim pierwszym turnieju wielkoszlemowym w styczniu. W ciągu roku zdobyła jeszcze kilka wyróżnień i osiągnięć. Sofia zakończyła sezon z tytułem Zawodniczki Roku WTA 2020.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszym ważnym wydarzeniem Kenin w 2021 r. będzie inauguracyjny turniej wielkoszlemowy w przyszłym tygodniu, podczas którego zawodniczka będzie bronić tytułu mistrzowskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing