Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka. Barbora ma ambicje wpłynąć na polski rynek e-commerce – firma oferuje wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. Jej obroty w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.
Barbora to kolejny Klient nowej ekonomii w portfolio MullenLowe, dom mediowy obsługuje także InPost, Vinted i carVertical.
Zobacz również
Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach.
Działania reklamowe prowadzone przez Mullen Lowe MediaHub, obejmują kanały radiowe oraz OOH i potrwają do końca lutego. Zespołem dedykowanym do obsługi marki Barbora.pl kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]