– Skuteczne planowanie strategii komunikacji, szczególnie w kampaniach społecznych, nie jest prostym zadaniem. Cel, który nam przyświecał, był największym motorem do działania. Priorytetem zespołu z działu Healthcare & Education było nagłośnienie, że wyprawa Rolling2Zwrotnik, to nie tylko pomysł na dodanie sił i motywacja do zdrowienia dla osób w trakcie choroby, ale też sposób na pokazanie społeczeństwu, że przez raka można przejść i ruszyć w dalsze życie. Udało się to zrealizować, a ta nagroda jest tego dowodem – powiedziała Ewa Król Sawicka, managing partner Agencji Human Signs.
Human Signs to marka działająca na rynku PR i komunikacji marketingowej od maja 2020. Stworzyły ją agencje Futurama Communications Intelligence i Konkret PR.
Zobacz również
Motto Agencji brzmi: W centrum naszego działania jest człowiek. Dlatego wykorzystując narzędzia komunikacji marketingowej nie zapominamy, dla kogo to robimy.
Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.
Złote Spinacze, konkurs organizowany przez Związek Firm Public Relations. Podczas XVIII edycji konkursu jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing