Są to pierwsze trzy wydarzenia zaplanowane w serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, w ramach których marka dzielić się będzie wiedzą na temat platformy, jej unikalnych możliwości reklamowych, trendów i wartości. Z kolei zaproszeni goście ze świata biznesu oraz twórcy opowiedzą o swoich doświadczeniach na TikToku. Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.
Podczas najbliższego spotkania zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz – ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka – Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego – o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.
Zobacz również
Webinary są elementem zainaugurowanej w styczniu kampanii marketingowej TikToka. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce. Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów Resolution.