Grupa K2 dostarcza usługi w obszarach technologii, marketingu i wsparcia sprzedaży, tworząc idealną przestrzeń dla firm aktywnie inwestujących w swoją cyfrową przyszłość. Bartosz Załęcki będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój oferty Grupy i łączenie kompetencji poszczególnych business unitów, aby wspierać klientów w doborze optymalnych rozwiązań w zależności od celów biznesowych.
– Bartosz wraca do Grupy K2, aby wspomagać realizację strategii zakładającej wykorzystanie synergii naszych poszczególnych jednostek biznesowych w dostarczaniu zintegrowanej oferty dla biznesów, będących w procesie transformacji cyfrowej. Jego rolą będzie wspieranie klientów Grupy w korzystaniu z naszych usług i produktów technologiczno-marketingowych, w czasach przyspieszającej digitalizacji – komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes Grupy K2.
Zobacz również
Bartosz Załęcki pracował już w K2 w latach 2008-2013 kierując działem strategii. Do jego obowiązków należało m.in. planowanie strategii komunikacyjnych, ale również inkubowanie nowych usług digitalowych. Następnie odpowiadał za transformację marketingu i sprzedaży Gazety Wyborczej, w tym przede wszystkim za skuteczną komercjalizację płatnych treści online. Od początku roku 2020 jest również związany z agencją Brain, gdzie współtworzy strategię komunikacji dla kluczowych klientów agencji.