Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:
- GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
- VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner
- One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg
- Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer
- DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director
- Wavemaker – Paweł Gala, CEO
- Publicis Groupe – Marek Gargała, board member
- Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający
- Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager
- Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer
- BBDO – Radek Miklaszewski, business development director
- Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
- PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający
- 2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director
- Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer
- Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO
Więcej o Komitecie Organizacyjnym znajduje się na stronie.
Zobacz również
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
– Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
- II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
- III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)
- IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)
Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/