V&P agencja marketingu konwersji rozbudowuje dział digital

Dział digital to jeden z kluczowych działów V&P, intensywnie rozwijany już od kilkunastu miesięcy. Obecnie to już prawie 20 osób, a otwarta jest rekrutacja na 7 nowych stanowisk.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Dzięki temu V&P projektuje kompleksowe rozwiązania od strategii digital, przez badania, UX design oraz automatyzację procesów, po analizę i optymalizację ścieżek użytkownika. Dział digital poszerzył też swoje kompetencje w zakresie zarządzania projektami IT, projektowaniem i wdrażaniem dedykowanych rozwiązań oraz aplikacji internetowych, wykorzystując znajomość języków programowania, metod pozycjonowania oraz zasad projektowania serwisów webowych.

Kieruje nim Justyna Szymaszek – jako head of digital team, rozwijając kompetencje działu.

– Justyna ma duże doświadczenie w obszarach marketing automation, digital strategy, WEB project management, UX design, WEB analityki i SEO. Rozwija dział, starannie dobierając ekspertów do realizacji nowych projektów dla klientów V&P. Ma też umiejętności zarządcze, dlatego powierzyliśmy jej to kluczowe i strategiczne zadanie dla naszej organizacji – mówi Tomasz Życki, CEO V&P.

Justynie Szymaszek podlegają zespoły: digital project managers, którym od stycznia kieruje Maciej Szapiel, a także wyodrębniony team analityki pod kierunkiem Adama Walczaka, jako leadera team digital analytics, którego zespół pracuje również dla zespołu strategii oraz innych spółek w V&P Group. W obszarze analityki oferuje przygotowanie prognoz rynkowych, analizę szans i zagrożeń rynkowych, czy automatyzację przetwarzania danych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Maciej Szapiel, który stanął na czele zespołu digital project managerów, koordynuje prace wszystkich DPM w agencji, którzy sprawnie przeprowadzają klientów V&P przez zawiłości nowych technologii. Zawodowo Maciej przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w różnych agencjach, zarówno w strukturach mocno korporacyjnych jak i w mniejszych, zwinnych organizacjach. Koordynował działania digital i omnichannel marketing automation m.in. dla takich klientów jak: British American Tobacco, Orange czy USP Zdrowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing