Legia Warszawa jako pierwsza w Ekstraklasie planuje emisję dedykowanych Fan Tokenów w celu zwiększenia zaangażowania swoich kibiców. Posiadacze Fan Tokenów $LEG będą mieli dostęp do szerokiej gamy korzyści, takich jak: przywileju głosowania w wielu decyzjach dotyczących życia klubu, nagród VIP, ekskluzywnych promocji i zniżek od klubu i sponsorów oraz specjalnie oznakowanych „super-fanów”.
Legia dołącza do grona 21 topowych organizacji sportowych na całym świecie, w tym takich klubów piłkarskich jak FC Barcelona, Juventus FC, AC Milan, Paris Saint-Germain, AS Roma, Atlético Madryt, Galatasaray i Trabzonspor, które we współpracy z Socios.com wyemitowały swoje Fan Tokeny. Na liście marek współpracujących z Chiliz znajdują się również największe organizacje e-sportowe, m.in. Team Heretics, NAVI, OG czy Alliance. Oprócz tego międzynarodowe porozumienie dotyczące zaangażowania fanów podpisało UFC, a organizacja MMA Professional Fighters League rozpocznie emisję Fan Tokenów w najbliższych miesiącach. W niedalekiej przyszłości kolejne kluby piłkarskie planują wprowadzić tokeny dla swoich kibiców.
Zobacz również
Aplikacja Socios.com, zasilana tokenami Chiliz $CHZ, jest jednym z najbardziej aktywnych, niefinansowych, ukierunkowanych na klienta produktów w technologii blockchain na świecie. W ciągu roku została pobrana przez ponad 500 000 osób.
W 2020 roku Fan Tokeny wygenerowały 30 milionów dolarów przychodu dla klubów i ich partnerów. Pod koniec grudnia i na początku stycznia kilka z nich zadebiutowało na największych giełdach kryptowalut, w tym przede wszystkim Binance, gdzie tokeny kibiców Juventusu FC i PSG osiągnęły obroty rzędu 300 milionów dolarów w ciągu 24 godzin.
– Jesteśmy bardzo dumni, że światowa marka Socios.com dołączyła do grupy naszych partnerów. Pionierskie rozwiązania i nowe technologie, które dodatkowo dają wyjątkowe możliwości naszym kibicom w kwestii aktywnego zaangażowania w życie klubu, są dokładnie tym kierunkiem, w którym chcemy się rozwijać. Wierzymy, że potencjał jednej z najbardziej popularnych marek sportowych w tej części Europy, jaką zdecydowanie jest Legia Warszawa, pozwoli platformie Socios.com w pozyskaniu wielu kibiców nie tylko na terenie Polski, ale także na arenie międzynarodowej – mówi Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Z wielką przyjemnością przedstawiamy Legię Warszawa jako naszego pierwszego polskiego partnera. Już niedługo kibice Legii z całego świata dostaną nową możliwość zbliżenia się do ukochanego klubu poprzez wpływ na decyzje w ankietach, dostęp do ofert VIP, ekskluzywne promocje, dedykowane czaty i wiele więcej możliwości dostępnych na platformie Socios.com. Jesteśmy przekonani, że Fan Tokeny $LEG będą wielkim hitem wśród kibiców Legii i staną się wpływowym narzędziem dla klubu – mówi Alexandre Dreyfus, CEO oraz założyciel Chiliz i Socios.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły dotyczące terminu wprowadzenia Fan Tokenów $LEG i ich ceny zostaną podane wkrótce. Ich łączna wartość wyniesie 5 milionów.