Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę”

BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na „osiemnastkę” rocznika 2003.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny – związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także – energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.

W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: YouTube , Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat.

Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia – 12 krótkich formatów wideo dla urodzonych w danym miesiącu roku. 

Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj