Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny – związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także – energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.
W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: YouTube , Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat.
Zobacz również
Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia – 12 krótkich formatów wideo dla urodzonych w danym miesiącu roku.
Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji