Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

YOPE na Amazon Niemcy

Styczniowy debiut YOPE na brytyjskim Amazonie stał się początkiem rozwoju marki na światowych platformach marketplace. Po Wielkiej Brytanii kolej na Niemcy.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

19 lutego br. wystartował sklep YOPE na Amazon.de. Portfolio dostępnych produktów obejmuje na początek żele pod prysznic , kremy do rąk oraz balsamy i masła do ciała, a w najbliższych dniach zostanie rozszerzone o szampony i mydła w płynie.

– Amazon Niemcy to druga największa platforma sprzedażowa w Europie. Liczymy, że otwarcie sklepu pozwoli jeszcze pełniej wykorzystać nasz potencjał. W tym celu uruchamiamy właśnie działania marketingowe budujące świadomość marki YOPE, a także zadbamy o pełne zatowarowanie w zakresie pozostałych produktów z katalogu eksportowego – wyjaśnia Magdalena Keating, project manager Marketplaces YOPE.

Inwestycja w rozwój e-commerce to element długofalowej strategii YOPE, której celem jest globalna rozpoznawalność marki.

– Obecnie pracujemy nad uruchomieniem nowych platform, w tym także na Amazon Polska i USA – dodaje Maciej Dulski, chief digital officer YOPE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu /Chiny/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing