19 lutego br. wystartował sklep YOPE na Amazon.de. Portfolio dostępnych produktów obejmuje na początek żele pod prysznic , kremy do rąk oraz balsamy i masła do ciała, a w najbliższych dniach zostanie rozszerzone o szampony i mydła w płynie.
– Amazon Niemcy to druga największa platforma sprzedażowa w Europie. Liczymy, że otwarcie sklepu pozwoli jeszcze pełniej wykorzystać nasz potencjał. W tym celu uruchamiamy właśnie działania marketingowe budujące świadomość marki YOPE, a także zadbamy o pełne zatowarowanie w zakresie pozostałych produktów z katalogu eksportowego – wyjaśnia Magdalena Keating, project manager Marketplaces YOPE.
Zobacz również
Inwestycja w rozwój e-commerce to element długofalowej strategii YOPE, której celem jest globalna rozpoznawalność marki.
– Obecnie pracujemy nad uruchomieniem nowych platform, w tym także na Amazon Polska i USA – dodaje Maciej Dulski, chief digital officer YOPE.
Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu /Chiny/.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing