– Swarovski to firma bazująca na innowacji i przeobrażeniach. Od 126 lat pozostajemy wierni naszemu DNA jako marka, a jednocześnie wychodzimy naprzeciw potrzebom rozwijającego się świata. Z niecierpliwością oczekujemy odsłonięcia tego nowego rozdziału naszej historii – rozdziału, który zdefiniuje nas jako prawdziwie kryształową ikonę stylu życia przyszłości – mówi Robert Buchbauer, dyrektor generalny.
Zobacz również
Łabędź wzbija się w powietrze
Łabędź Swarovskiego, od dawna będący swoistym symbolem autoekspresji marki, przeszedł transformację pod okiem Engelbert i w jej koncepcji Wonderlab, opierającej się na wyobrażeniu świata kryształu. Jak mówi sama Engelbert: „Wonderlab to miejsce, gdzie spotykają się nauka i magia, gdzie zderzają się ze sobą ekstrawagancja i elegancja; to uczucie zachwytu, którego powinni doświadczyć wszyscy – zapraszamy do naszego nowego świata w firmie Swarovski”.
Jako część tego, łabędź Swarovskiego zwraca się w stronę nowego kierunku marki, gotowy do lotu. Łabędź ewoluował ze swojego ostatniego wcielenia i przybiera opływową formę – z wydłużoną szyją i sylwetką, która ma podkreślać nieustanny pęd marki do przodu. Łabędź symbolizuje wieczną miłość, która znajduje odzwierciedlenie w zamiłowaniu firmy Swarovski do kryształu. Adaptując się, a jednocześnie pozostając wiernym swojemu ikonicznemu symbolowi, Swarovski podkreśla dumę ze swego dziedzictwa oraz wizję przyszłości.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowy symbol marki Swarovski zwieńczono ośmiokątem przywodzącym na myśl opakowanie słodkości. Ośmiokąt symbolizuje odrodzenie i jest bezpośrednim ukłonem w stronę fasetowanego kryształu, oraz mistrzowskiego kunsztu marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Instant Wonder – uczta dla zmysłów
Wonderlab ożywa wraz z otwarciem 28 sklepów Instant Wonder na najważniejszych rynkach świata. Począwszy od otwarcia pierwszego sklepu w Gallerii Vittorio Emanuele w Mediolanie 23 lutego 2021 r., kolejnych 27 sklepów zostanie otwartych w Ameryce Północnej, Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku – wśród nich znajdą się nowe sklepy w Paryżu i Nowym Jorku.
Zaprojektowano je z myślą o odzwierciedleniu nadchodzącej kampanii reklamowej marki i nowego wizerunku. Goście zostaną zaproszeni do intrygującej przestrzeni, wzbogaconej o żywe kolory i faktury, metaliczne rzeźby oraz innowacyjne materiały, które zachęcają do eksploracji i wyrażania siebie. Sklepy Instant Wonder firmy Swarovski to urzeczywistnienie radosnego zachwytu, przypominające cukierkową krainę marzeń, wypełnioną pełną gamą kryształowych, lifestylowych ozdób – biżuterii, zegarków, figurek i akcesoriów. Tło sklepów stanowić będzie urzekająca sylwetka ośmiokątnego logo marki Swarovski, utworzonego z nowych firmowych opakowań.
Oprócz otwarcia nowych sklepów w wybranych miastach, premierom Instant Wonder towarzyszyć będą wydarzenia na żywo i w formie cyfrowej, takie jak wirtualne zwiedzanie, zapowiedzi ozdób kolekcjonerskich i publikowanie treści lifestylowych, które jeszcze bardziej zaangażują klientów. Sklepy te, zaprojektowane we współpracy z paryską firmą eventową Villa Eugenie, wprowadzą klientów w pełen emocji, poruszający świat. Lokalne działania na wszystkich rynkach jeszcze bardziej wzmocnią doznania klientów na całym świecie.
Wszystkie działania związane z inauguracją będą wsparte całkowitą zmianą charakteru, wyglądu i nastroju – na pierwszy plan wysuwa się zupełnie nowy świat Swarovskiego. Pod kierownictwem Giovanny Engelbert firma Swarovski zapewniać będzie wciągające, hipnotyzujące doznania świata biżuterii, które wywrą na wszystkich trwałe, inspirujące wrażenie.