Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja Ancymony (Schulz) obsługuje markę Melvit

Ancymony odpowiadają za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej. Agencja opracowała nowy język wizualny oraz strategię komunikacji marki Melvit na Facebook’u.
O autorze
1 min czytania 2021-03-04

Melvit od ponad 20 lat dostarcza polskim konsumentom zdrowe i naturalne produkty spożywcze. W jego szerokim portfolio można znaleźć ponad 150 pozycji, kasz, ryżów, mąk, płatków, ziaren roślin strączkowych, super foods oraz znanych i lubianych zbożowo-warzywnych mieszanek Trendy Lunch, a także pieczywa chrupkiego Crispy.

Celem postawionym przed agencją Ancymony było stworzenie nowej platformy komunikacyjnej, która promowałaby całe portfolio produktów marki i aktywizowała odbiorców, przy jednoczesnej optymalizacji budżetu mediowego.

– Profil przeszedł metamorfozę pod względem języka wizualnego, a w naszej komunikacji z konsumentami postawiliśmy na „zdrowy luz”. Chodzi o połączenie w odpowiedniej proporcji trzech elementów. Po pierwsze obecnych wśród konsumentów trendów, dotyczących odpowiedniego żywienia, różnego typu diet, w tym vege i vegan, dbałości o zdrowie i ciało. Po drugie zrozumienia dla ich trybu życia, często zabieganego, łączącego życie zawodowe, rodzinne i towarzyskie. Po trzecie przekonania, że jedzenie to ciągłe odkrywanie smaków, zapachów, kolorów i okazji, aby je wykorzystać. W naszej komunikacji postawiliśmy na aktywny dialog z konsumentami, dostarczanie im nie tylko wartościowych produktów, ale inspiracji, codziennej mobilizacji i drobnych porad. W połączeniu z umiejętnym wsparciem mediowym mamy realne rezultaty. Profil zwiększył liczbę zaangażowanych fanów o ponad 90% – komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, agencja Ancymony.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę profilu marki, tworzenie design i motion, moderację oraz promocję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj