Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Środowisko specjalistów współtworzących Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oceniło miniony rok i wskazało kluczowe kierunki na przyszłość. Ich indywidualne opinie znalazły się w zbiorczym podsumowaniu dla sektora.
O autorze
1 min czytania 2021-03-04

Swoją perspektywę przedstawili m.in.: 

  • Magdalena Drzazga, liderka Grupy Roboczej ds. Ram Kwalifikacji; prezes Zarządu/ CEO, Chapter1, 
  • Agata Kaczmarska, chief people officer, Dentsu Aegis Network Polska, 
  • Anna Malinowska, kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska, 
  • Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy; specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, 
  • Marcin Olkowicz, przewodniczący i animator ds. działań Rady Sektorowej, 
  • Tomasz Chrząstek, adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach; kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów.

Podsumowanie dostępne na stronie Rady Sektorowej. 

W podsumowaniu poruszone zostały tematy z obszaru sektora komunikacji marketingowej. Magdalena Drzazga opisała rolę marek i komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości. Perspektywę HR do zmian, które przyniósł 2020 rok, przybliżyła Agata Kaczmarska. Zbigniew Brzeziński zdiagnozował kondycję rynku pracy po starciu z rywalem COVID-19. Marcin Olkowicz odniósł się do roli edukatorów w dostarczeniu kompetencji potrzebnych na rynku, zdiagnozowanych przez Radę Sektorową w raporcie pt. „Marketingowe Kompetencje Przyszłości w Sektorze Komunikacji Marketingowej”. Tomasz Chrząstek zobrazował wyzwania uczelni wyższych, związane z opracowaniem programów studiów z obszaru komunikacji marketingowej w odniesieniu do nowych potrzeb sektora. W podsumowaniu znalazła się także opinia psychologa – Anny Malinowskiej, która ukazała, jak pandemia przewartościowała nasze spojrzenie na życie.

Najważniejsze przesłania wyłaniające się z opinii ekspertów to refleksja na temat tego, w jaki sposób wspierać zespoły i kadry zarządzające oraz uzupełniać kompetencje, które tak niedawno wydały się tylko teorią? To także apel do wszystkich uczestników sektora o empatię, otwartość, pokorę i zgodę na popełnianie błędów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj