Z okazji 170-lecia E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje niezwykłą historię i dziedzictwo marki oraz jej bogate portfolio produktów. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki nawiązującym do 170-letniej tradycji dostarczenia pokoleniom Polaków codziennych, słodkich przyjemności. Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowy w największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.
W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie starannie wyselekcjonowanego kakao z Ghany, dostępna w trzech wersjach: Czekolada lekko gorzka 50%, Czekolada gorzka klasyczna 64% oraz Czekolada mocno gorzka 80%. Gładka i krucha czekolada gorzka E.Wedel sprawdzi się zarówno jako codzienna przyjemność dla wielbicieli intensywnych smaków, ale również jako składnik wielkanocnych deserów. Receptura czekolady gorzkiej przekazywana jest wedlowskim czekoladnikom z pokolenia na pokolenia i to właśnie oni strzegą tajników jej tworzenia.
Zobacz również
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.