Hejt na kanałach social media, afera w mediach, czy kryzys wynikający z wciąż zmieniającej się sytuacji gospodarczej – to wszystko jest w stanie zburzyć dobry wizerunek własnej firmy lub naszego klienta. Rolą dobrego PR-owca jest skuteczna odpowiedź bez względu na to, jak trudna czy też niepewna jest dana sytuacja.
Według socjologów i specjalistów od PR-u, rok 2021 wcale nie będzie wcale łatwiejszy dla przedsiębiorców – sytuacja polityczna i gospodarcza w kraju zmusza wiele branż do podejmowania dynamicznych zmian, a jednocześnie narzuca im szereg ograniczeń. Dodatkowym czynnikiem zapalnym jest internet, który jeszcze bardziej niż wcześniej stał się naszym miejscem pracy. Działalność online z pewnością przyczyni się do większej liczby wpadek i zwiększy szansę na falę hejtu i kryzys wizerunkowy.
Zobacz również
Portal NowyMarketing.pl postanowił stworzyć jedyne tego rodzaju na polskim rynku szkolenie z cyklu NowyMarketing [Live!], które pozwoli uczestnikom zdobyć niezbędną praktykę w dziedzinie komunikacji kryzysowej.
Szkolenie powstało we współpracy z najlepszymi specjalistami w dziedzinie od kryzysów wizerunkowych, którzy znają temat zarówno od stronu agencji, jak i mediów. Wspólnie z nimi stworzyliśmy szkolenie nastawione na DZIAŁANIE – dzięki temu poznasz wszystkie mechanizmy ratujące firmę w sytuacji kryzysowej, a także zdobędziesz umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Prelegenci szkolenia:
Magda Zwolińska – absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR. Zrealizowała dotychczas blisko 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów tj. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szymon Jadczak – dwukrotny laureat nagrody Grand Press. W 2009 r. reportaż “Dobre, bo szwedzkie”, przygotowany dla “Uwagi!” TVN wygrał w kategorii news. W 2020 r. zwyciężył w tej samej kategorii za ujawnienie w tvn24.pl, że przygotowania Poczty Polskiej do wyborów prezydenckich w maju 2020 kosztowały firmę ponad 68 milionów złotych, mimo że do wyborów nie doszło.
Za reportaż o kibolach Wisły Kraków przygotowany dla Superwizjera TVN otrzymał nominację do Grand Press w 2018 r. w kategorii dziennikarstwo śledcze, rok wcześniej w tej samej kategorii był nominowany za reportaż „Nowy biznes twórcy piramidy finansowej”.
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
-
Dowiesz się, co może być źródłem kryzysu i kiedy na niego reagować,
-
Będziesz wiedzieć, jak reagować na fake newsy i dezinformację,
-
Poznasz podstawowy zestaw narzędzi niezbędnych do gaszenia kryzysów,
-
Wiedzę o narzędziach wykorzystasz w symulacji sytuacji kryzysowej,
-
Dostaniesz niezbędne wskazówki od profesjonalistów,
-
Nauczysz się komunikacji z mediami.
Kiedy odbędzie się nasze szkolenie?
30 marca 2021 (10:00 – 14:00)
Gdzie je organizujemy?
Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online (komunikator Zoom).
Dla kogo jest to szkolenie?
Do wzięcia udziału zachęcamy:
- Firmy, które chcą mieć kontrolę nad swoimi komunikatami do mediów,
- Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed kryzysem,
- Korporacje i agencje, które potrzebują pomysłów na kryzysową komunikację w mediach społecznościowych,
- Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.
Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 20 osób!
Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?
Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected].
Koszt uczestnictwa w szkoleniu to 590 zł netto dla 1 osoby lub 490 zł netto/os. w przypadku zapisu dla minimum dwóch uczestników z firmy/agencji/organizacji.
Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie https://www.nowymarketing-szkolenia.com/
Do zobaczenia online już 30 marca!