Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Majonez niezmiennie inspirujący smakiem w nowej kampanii marki Winiary

O autorze
0 min czytania 2021-03-11

Rozpoczyna się telewizyjna kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary przygotowana przez agencję Publicis Poland. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała trzydziestosekundowy spot, który od 8 marca jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, Polsat, TVP. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Graffiti, a postprodukcję studiu Orka. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM Thrive.