Celem Programu InicJaTyWy jest poprawa życia lokalnych społeczności w sąsiedztwie browarów Carlsberg Polska. W tym roku organizacje i instytucje użyteczności publicznej mogą zgłosić swoje projekty w dwóch kategoriach:
- na rzecz społeczności lokalnych, czyli działania obejmujące m.in. rewitalizację terenów zielonych, tworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji, akcje pomocowe dla potrzebujących, czy wydarzenia kulturalne,
- na rzecz poprawy świadomości ekologicznej, w tym działania w zakresie segregacji zużytych opakowań, recyklingu i zastosowania opakowań zwrotnych, czy wpływu opakowań na środowisko i życie ludzi.
– Kolejny raz kierujemy nasz program do lokalnych organizacji pozarządowych i instytucji użyteczności publicznej. Poprzednie edycje „Inicjatyw” pokazały, że lokalni społecznicy tworzą wyjątkowe projekty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby mieszkańców, a to dla nas cel nadrzędny. Ważne jest, aby zgłaszane projekty miały długoterminowe efekty, czyli dawały korzyści mieszkańcom przez kolejne lata. W tym roku część grantów zostanie przekazana na projekty zwiększające świadomość ekologiczną, np. edukujące nt. segregacji odpadów – mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska.
Zobacz również
W 8. edycji „Inicjatyw” Carlsberg Polska przeznacza sumarycznie 100 tys. zł. na 10 grantów, o które ubiegać się mogą organizacje i instytucje z powiatu brzeskiego i sierpeckiego. Partnerem tegorocznej edycji jest firma INTERSEROH Organizacja Odzysku Opakowań S.A, a także Urzędy Miast Brzesko i Sierpc.
Wnioski można składać od 15 marca do 23 kwietnia br. na stronie internetowej www.inicjatywy.com.pl Następnie Jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele Urzędów Miast Brzesko i Sierpc, Carlsberg Polska oraz firmy INTERSEROH Organizacja Odzysku Opakowań S.A, wybierze pulę projektów spełniających wymagania regulaminowe. O ostatecznym wyborze zwycięzców zadecydują, jak w poprzednich edycjach, internauci. Na stronie internetowej Programu każdy będzie mógł oddać głos na jeden z projektów zakwalifikowanych przez Jury.
Program grantowy InicJaTyWy powstał w 2014 r. W czasie siedmiu edycji zrealizowano 64 projekty, na łączną kwotę 550 tys. złotych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegółowe informacje nt. Programu znajdują się na www.inicjatywy.com.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing