Decathlon rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, decydując się na nawiązanie współpracy z MediaCom Warszawa. Poprzednio obsługą marki zajmował się przez przeszło 15 lat MullenLove MediaHub.
MediaCom będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii oraz planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych w zakresie działań wizerunkowych i świadomościowych. MediaCom Business Science, jednostka badawcza MediaCom, będzie realizowała dla Decathlonu projekty związane z modelowaniem ekonometrycznym.
Zobacz również
– Zdecydowaliśmy się na odważny krok, jakim jest zmiana domu mediowego, przekonani przez zespół MedaCom bardzo atrakcyjną ofertą, skrojoną dla nas niemal na miarę. Jestem przekonany, że profesjonalizm, zaawansowane wsparcie technologiczne i eksperckie pozwoli nam jeszcze efektywniej docierać z naszą komunikacją do milionów Polaków – komentuje Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Decathlon Polska.
Pierwsze wspólne działania planowane są na marzec br. Współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników zrealizowanego przetargu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]