Lockdown nie sprzyja spotkaniom, a próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości, łatwo zapomnieć o tym co ważne. Wyborowa przekonuje konsumentów, że w tych trudnych okolicznościach warto szczególnie zadbać o utrzymanie relacji ze znajomymi – online lub offline. Marka chce inspirować ludzi, by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment na włączenie trybu spotkań. Dlatego w ramach nowej odsłony kampanii Włącz Tryb Spotkań, Wyborowa dostarcza swoim fanom rozwiązanie, które ułatwia ten cel – wyjątkową grę planszową, Tryb Domówki.
Tryb Domówki to gra towarzyska, która zapewni użytkownikom doskonałą zabawę. Dostępna jest w formie planszówki, z minimalną liczbą graczy, od 3 osób. Grę można rozgrywać w czterech różnych trybach: przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. Autorzy rozbudowali ją o wersję z wirtualną rzeczywistością, która uruchamia się za pomocą kodu QR. Zawodnikom towarzyszyć będzie sam Wojtek Sokół, ambasador marki i przewodnik po wirtualnym trybie. Współtwórcami planszy w trybie wirtualnym byli Wojtek Sokół i PROSTO.
Zobacz również
– Wiemy, że popularność planszówek w Polsce rośnie i są one coraz częstszym elementem domówek, dlatego chcemy dostarczyć naszym konsumentom czegoś więcej. Tryb Domówki od marki Wyborowa nie jest zwykłą grą dołączaną do produktu. To doskonały sposób na rozkręcenie imprezy. Gra dostępna jest w wersji offline i online. Po uruchomieniu trybu wirtualnego można spotkać się z Sokołem, który opowie o grze, czy podziwiać wizualizacje inspirowane klipami do najpopularniejszych utworów Wojtka. Tryb Domówki jest tym, czego najbardziej potrzebują ludzie, by w pełni cieszyć się z włączonego trybu spotkań. – mówi Tadeusz Rusek, marketing manager global marki Wyborowa.
Tryb Domówki będzie dostępny w wybranych sklepach w całej Polsce, od 15 marca. W skład zestawu sprzedawanego z produktami marki Wyborowa wchodzą pionki, instrukcja, karty oraz plansza. Nietypowa aktywacja konsumencka w formie gry jest pierwszą spośród kilku działań zaplanowanych przez markę z myślą o fanach Wyborowej. W promocję gry, zostanie zaangażowany nie tylko ambasador marki, Wojtek Sokół, a także wybrani influencerzy.
W ramach kampanii przewidziano również działania digitalowe, promocję w mediach społecznościowych, konkursy i inne aktywacje konsumenckie, aktywności PR czy trade marketingowe. Kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Włącz Tryb Spotkań” potrwa do połowy maja br. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Agencja CAPE MORRIS zajmuje się obsługą PR kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing