Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Xylem w gronie klientów 24/7Communication

Polski oddział Xylem, wiodącej światowej firmy zajmującej się technologami wodnymi, od stycznia 2021 roku rozpoczął długofalową współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
O autorze
0 min czytania 2021-03-16

Xylem jest liderem w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań wodnych dzięki inteligentnej technologii. 24/7Communication podjęła współpracę ze spółką już październiku 2020. W styczniu 2021, po udanej realizacji pierwszych działań, strony zadecydowały o jej kontynuacji przez cały bieżący rok. Agencja zajmuje się obecnie kompleksową obsługą klienta w zakresie działań PR. W ramach współpracy 24/7Communication jest odpowiedzialne za media relations, doradztwo komunikacyjne, pozycjonowanie ekspertów w obszarze B2B w mediach branżowych oraz wspieranie działań świadomościowych i edukacyjnych z zakresu tematyki zasobów wodnych.

Klientem zajmuje się zespół składający się z Pawła Tabaki, senior account managera oraz Aleksandry Balcerzak, senior account executive. W działaniach strategicznych wspiera ich Marta Jechna, account director.