Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii opon na sezon letni, która właśnie się rozpoczyna i prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Głównym bohaterem kampanii jest innowacyjna opona MICHELIN e.Primacy – „ekologicznie odpowiedzialna” – zaprojektowana z uwzględnieniem oceny cyklu życia, czyli oddziaływania na środowisko w całym okresie eksploatacji. MICHELIN e.Primacy to opona neutralna pod względem emisji CO2 w momencie zakupu. Kampanii towarzyszy Promocja Konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie. Działania potrwają do połowy czerwca.
Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych, jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki MICHELIN. Kampania ma także wzmacniać świadomość brandu MICHELIN i budować jego wizerunek, jako marki opon zapewniających bezpieczeństwo jazdy, ale również dbającej o środowisko naturalne.
Zobacz również
– Wszyscy musimy dbać o stan środowiska naturalnego, stan naszej planety; dotyczy to zarówno producentów, jak i konsumentów. Dlatego inwestujemy w innowacyjne rozwiązania, mające udoskonalać nasze opony także w tym obszarze. I dlatego uznaliśmy też, że ważne jest by te kwestie mocno podkreślać, również w sezonowej kampanii reklamowej. Jeśli chodzi o wspólne działania przy tym projekcie z agencją Altavia Polska, to chciałbym powiedzieć, że współpracujemy już wiele lat i bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materiałów reklamowych, jak i przygotowania do dystrybucji oraz terminowości. Co również ważne w tym kontekście, Altavia dba o to, by w produkcji wykorzystywany był papier wyłącznie z certyfikowanych źródeł, dbających o środowisko – mówi Krzysztof Sadowski, operational marketing manager B2C ECN, Michelin Polska.
Agencja Altavia już od 11 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucję materiałów.
Agencja co roku przygotowuje dla Michelin m.in. materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowała na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materiałów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, stojaki na ulotki, standy czy specjalne opakowania transportowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiały te, w różnych wersjach językowych, zostaną wykorzystane na 6 rynkach europejskich – w Polsce, Czechach, Estonii oraz na Słowacji, Litwie, Łotwie. Kampania rozpoczyna się w połowie marca i potrwa do połowy czerwca.
Towarzyszy jej Promocja Konsumencka, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon mogą zdobywać atrakcyjne nagrody (szczegóły na stronie www.promo.michelin.pl).