Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Agnieszka Zwolan, content marketing specialist w Rocket Jobs i Just Join IT; Piotr Mrzygłód, interim manager, Architekt Marketingu; Maciej Fronczak, programmatic media partner w IT/ES & PT RTB House.
Prelekcja I, godz. 15:05:
„Wykorzystywanie fun contentu w komunikacji marki – case study Rocket Jobs”
Agnieszka Zwolan, Rocket Jobs i Just Join IT
Zobacz również
Powszechnie wiadomo, że śmiech to zdrowie. Nawet ten przez łzy nieraz przynosi ukojenie, a wręcz bywa jedyną drogą na błyskotliwe komentowanie szarej codzienności. Jednak… czy żartobliwy styl można wykorzystać do zwiększenia konwersji? A można, jak najbardziej!
Podczas prelekcji dowiesz się:
- jaką rolę gra znajomości branży i grupy odbiorców oraz jak ważne jest, by trafiać z odpowiednim komunikatem,
- memy a marketing – jak zwiększyć konwersje za pomocą fun contentu,
- kto robi to dobrze i dlaczego jest to Rocket Jobs 🙂
Prelekcja II, godz. 15:35: Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Opowiadanie marki w modelu bajki, czyli zapomnij o podróży bohatera Campbella!”
Piotr Mrzygłód, interim manager, Architekt Marketingu
Co ma wspólnego bajka z Twoją marką? Wszystko! Jeśli jej nie opowiesz w ciekawy sposób nie zostanie zapamiętana i powtarzana. Różne są modele opowiadania – niektóre z nich są szczególnie przydatne w marketingu. W trakcie prelekcji poznasz konkretne modele opowiadania marki wraz z case studies.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prelekcja III, godz. 16:05:
„Programmatic Video – szansa na wzrost w 2021?”
Maciej Fronczak, programmatic media partner w IT/ES & PT RTB House
Ostatni rok był pełen niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji, jak zachowa się programmatic wideo w 2021? Czy będzie on dźwignią nowych zmian, które pozwolą na utrzymanie wzrostu rynku digital w Europie?
Podczas prelekcji dowiesz się:
- jakie zmiany na rynku programmatic zaszły w 2020 roku,
- jaki był wzrost rynku programmatic,
- jakie są rodzaje reklamy wideo,
- jakie są trendy wideo w 2021 roku, a jaka jest przyszłość reklamy wideo, czyli co dalej?
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl.
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.