CD-Action to najbardziej rozpoznawalne medium zajmujące się tematyką gier w Polsce. Przez blisko 25 lat swojej działalności czasopismo zbudowało olbrzymią społeczność sympatyków, jednak z czasem papierowa wersja magazynu przestała być wystarczająca, a brak nowoczesnego serwisu internetowego zaczął dawać się we znaki. Podobnie sytuacja miała miejsce w przypadku czasopisma PC Format, który od 2000 roku dostarczał fanom komputerów i elektroniki użytkowej praktyczne poradniki, testy i recenzje. Dlatego też, chcąc wyjść naprzeciw potrzebom rynku czytelniczego właściciel obu tytułów zdecydował się na współpracę z Performante. W jej ramach agencja zaprojektuje od podstaw oraz wdroży nowe i nowoczesne platformy odpowiadające na wymagania CD-Action i PC Format, jak i samych czytelników.
Performante jest polską agencją reklamową, która powstała w 2014 roku. Po prawie siedmiu latach intensywnego rozwoju prowadzi swoje działania w trzech lokalizacjach – Warszawie, Bogocie oraz Londynie. Początkowo skupiała się głównie na rozwiązaniach związanych z performance marketingiem, ale z czasem rozszerzyła swoje portfolio o działania kreatywne, w tym projektowanie stron internetowych, oraz o aktywności z zakresu employer brandingu, które realizuje dla klientów na dwóch kontynentach.