Nowe sery żółte w ofercie Hochland Polska produkowane są w jednym z najczystszych rejonów należącym do tzw. Zielonych Płuc Polski. Te unikatowe przyrodniczo tereny położone w północno-wschodniej części kraju charakteryzują się wyjątkowo czystym powietrzem i bogactwem przyrodniczym. Ponadto podstawą tego wyjątkowego sera jest wysokiej jakości mleko, które pochodzi od krów z polskich, rodzinnych gospodarstw.
Sery Hochland Sielski charakteryzują się pysznym, naturalnym smakiem. Obecnie do wyboru są 3 warianty smakowe. Hochland Sielski Klasyczny wyróżnia delikatnie słodki, zrównoważony smak i charakterystyczne dziury. Hochland Sielski Śmietankowy to propozycja dla miłośników aksamitnych, łagodnych smaków i serowej delikatności. Z kolei Hochland Sielski Wyrazisty ma intensywny, dojrzały smak – będzie idealny dla koneserów wytrawnych serów.
Zobacz również
Dzięki innowacyjnemu w kategorii opakowaniu ze szczelnym zamknięciem na rzep, sery na dłużej zachowują swoją świeżość. Co więcej, funkcjonalne opakowanie można zgodnie z ideą zero waste wykorzystać później do innych celów, zarówno jako do celów spożywczych, jak i niespożywczych, np. jako opakowanie kanapki śniadaniowej, zabezpieczenie owoców do zamrożenia czy do wygodnego rozdzielenia i segregacji dowolnych drobnych przedmiotów w domu i poza nim. Tworząc opakowania nowych serów, firma Hochland Polska zastosowała technologię pozwalającą na ograniczenie zużycia plastiku o ponad 30%, a elementy takie jak tacka można w 100% poddawać recyklingowi.
Sery żółte to największa kategoria sera i cały czas dynamicznie rośnie. Konsumenci uwielbiają ten rodzaj serów i sięgają po nie coraz częściej, tym bardziej, że mają do wyboru wiele wariantów smakowych i gatunków sera – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager Hochland Polska. Można by pomyśleć, że w tej kategorii trudno zaproponować coś nowego czy przełomowego. A jednak – Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery żółte, które wyróżnia nie tylko doskonały smak, lecz także unikalne, wygodne i proekologiczne opakowanie. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację. Hochland Sielski to absolutna nowość, która z pewnością zainteresuje fanów serów żółtych, a szczególnie te osoby, które cenią pyszny smak, którym bliska jest natura, filozofia zero waste i… wygodne, funkcjonalne, nowoczesne rozwiązania.
Wprowadzeniu na rynek serów Hochland Sielski towarzyszy silna zintegrowana kampania promocyjna – najsilniejsza od lat, wśród brandów serów żółtych. Początek kampanii planowany jest na 12 kwietnia. Produkty będą promowane m.in. w telewizyjnej kampanii spotowej i w internecie, w social media i we współpracy z wybranymi influencerami. Działania promocyjne będą również prowadzone w punktach sprzedaży oraz przez działania PR – w mediach branżowych i konsumenckich. Kampanię obsługuje dom mediowy Value Media, kreacje przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, za działania public relations odpowiada Quality PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing