Młodsze pokolenie Polaków doskonale wie, że Internetem rządzi teraz „Ekipa”. Jest to cykl oryginalnych materiałów wideo na platformie YouTube, które nieustannie biją kolejne rekordy popularności. Ekipa Friza, to grupa czołowych polskich youtuberów założona w 2018 roku przez najpopularniejszego przedstawiciela tej branży – Karola Friza Wiśniewskiego. Początkowo Friz nagrywał filmy związane z tematyką gier, a obecnie jego kanał z lifestylowymi filmami śledzi ponad 4 miliony subskrybentów. Materiały, które pojawiają się na jego kanale osiągają zawrotną liczbę wyświetleń – bywa, że nawet ponad 50 milionów, a na Instagramie obserwuje go ponad 2,5 miliona internautów. Już teraz cała grupa z sukcesem sprzedaje swoją oryginalną kolekcję odzieży i gadżetów.
Wystrzałowe lody
Zobacz również
Pomysł marki Koral na współpracę z Friz’em oraz Ekipą zrodził się już 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy, a w 2020 roku rozpoczęły się konkretne rozmowy.
– Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Nowy produkt stworzony w kooperacji Koral i Ekipa to wystrzałowe lody sorbetowe o nazwie „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Z żartobliwego pomysłu stworzyliśmy pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Warto podkreślić, że nie narzucaliśmy im gotowego produktu. Ekipa była mocno zaangażowana na każdym etapie jego tworzenia – od kompozycji smakowej po formę i same opakowanie. Połączyliśmy siły, każdy robi to na czym zna się najlepiej i uzyskaliśmy klasyczny efekt synergii – my byliśmy ekspertami w całej technologii, a Friz i jego ekipa specjalistami w wirtualnym świecie – dodaje Piotr Gąsiorowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lody ekipa będą szeroko promowane przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media. Planowana jest także kampania w tv oraz rozgłośniach radiowych, a także szeroko zakrojona reklama displayowa. Za realizację całej kampanii odpowiada Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, dział marketingu firmy Koral oraz Agencja Veneo.