TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Organizacje wspierające społeczność LGBT+ zebrały ponad pół mln złotych na akcję „Kochajcie mnie, mamo i tato”

Organizacje wspierające społeczność LGBT+ zebrały ponad pół mln złotych na akcję „Kochajcie mnie, mamo i tato”
Miłość Nie Wyklucza i Grupa Stonewall zainicjowały akcję pod hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato”, która jest odpowiedzią na billboardy przeciwko rozwodom. Z tej okazji stowarzyszenia zainicjowały zbiórkę, podczas której udało się już zebrać ponad pół mln złotych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Kilka miesięcy temu w miastach w całej Polsce pojawiła się seria antyaborcyjnych billboardów z inicjatywy Fundacji Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara. Nośniki reklamowe przedstawiały grafiki z płodami oraz hasłami „Hospicja perinatalne” oraz „Jestem zależny. Ufam tobie”, a także plakaty z napisem „Kochajcie się mamo i tato”, które skierowane były przeciwko rozwodom. Co ciekawe, na podstawie wyliczeń domu mediowego Media People i danych z Kantar Media tylko do 1 lutego 2021 Fundacja mogła wydać nawet 5.5 mln złotych na wspomniane billboardy.

W odpowiedzi na to organizacja Miłość Nie Wyklucza i Grupa Stonewall postanowiły zainicjować akcję pod hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato”, wspierającą osoby LGBT+. 

– W całej Polsce trwa inwazja antyaborcyjnych billboardów. Ostatnio dołączył do nich kolejny – „kochajcie się, mamo i tato”. Naszym zdaniem warto go poprawić i skierować strumień miłości w kierunku dzieci, zwłaszcza dzieci LGBT+. Szczególnie, że 88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców, 75% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki, 70% nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze – napisali przedstawiciele Grupy Stonewall.

W ramach akcji oba stowarzyszenia zorganizowały zbiórkę, zaś zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na billboardy z hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato”, a także grafiką autorstwa Karoliny „Szarosen” Plewińskiej, przedstawiającą dziecko z tęczową torbą i śladem po uderzeniu na twarzy. Na początek nośniki reklamowe mają pojawić się w Warszawie oraz Poznaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do momentu publikacji tego artykułu, w ciągu zaledwie dwóch dni udało się już zebrać ponad pół mln złotych. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcie główne: pomagam.pl/kochajciemnie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

7 na 10 nastolatków LGBT+ w Polsce doświadcza homofobicznej i transfobicznej przemocy. W związku z tym Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zainicjowała kampanię pod hasłem „LGBT+ja”, zachęcającą nastolatki do okazywania sojusznictwa i wsparcia dla swoich nieheteronormatywnych i transpłciowych rówieśników.

PS2

W ubiegłym roku Zalando zainicjowało kampanię ukazującą problemy społeczności LGBT+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Celem projektu „Historie ukryte w ubraniach” było pokazanie prawdziwych historii osób LGBT+, które stały się ofiarami przemocy z uwagi na swoją orientację seksualną.