Na polskim rynku koncept sklepów stacjonarnych eobuwie.pl wyznaczył nowe trendy w branży. Postawiono na pełną digitalizację. Zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, które prezentowane są na tabletach i ekranach multimedialnych. W każdym z salonów dostępna jest usługa esize.me. Na podstawie skanu 3D stóp klienta rekomenduje właściwie dopasowane buty z całej oferty, dostępnej w sklepie online. I to wszystko bez konieczności przymierzania.
Już w lipcu z tych udogodnień będa mogli korzystać klienci w Pradze. Na czeskim rynku marka w kanale online obecna jest już od 2014 r.
Zobacz również
– Teraz wesprze także wysyłkę zamówień do klientów na terenie Czech i zaprosi klientów na zakupy w nowej formule do centrum Novy Smichov. Na terenie aglomeracji praski salon będzie realizował dostawę towaru w trzy godziny od momentu złożenia zamówienia. Format praskiego sklepu wzbogacony zostanie o modowe portfolio Modivo. Klienci w jednym miejscu będa mogli skompletować pełną stylizację – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
W salonie, na 2 000 tys. m kw, wyodrębniona będzie przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni. Wybrane produkty będzie można przymierzyć w komfortowych garderobach, nazwanych na cześć europejskich stolic mody. Tablety, dostępne w każdej z nich, umożliwią zamówienie danego produktu w innym rozmiarze lub kolorze. W doborze stylizacji klientom pomoże konsjerż.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]