MediaCom rozszerzył partnerstwo z Google, uzyskując certyfikat w obszarze kolejnej technologii Google Marketing Platform – Display&Video 360. To już trzeci badge w portfolio agencji, która w zeszłym roku pomyślnie przeszła procesy certyfikacji programu partnerskiego Google Partners, poświadczające biegłość zespołu agencji w obsłudze Search Ads 360 i Google Campaign Manager.
MediaCom należy do wąskiego grona agencji z Polski ze statusem Partnera Google.
Zobacz również
Certyfikacja Google Marketing Platform stanowi potwierdzenie zaawansowanej znajomości narzędzi, dostępnych w ramach platformy oraz najwyższej jakości świadczonych usług.
Pomyślne przejście procesu akredytacji wymaga specjalistycznej wiedzy z obszarów takich jak planowanie i kupowanie mediów oraz mierzenie i optymalizację kampanii cyfrowych na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych.
Program Google Partners zrzesza najlepsze podmioty e-marketingowe na świecie, które w swojej pracy posługują się narzędziami, dostępnymi w ramach Google Marketing Platform.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing