Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową Lemon Sky JWT, (dawniej Adv.pl), gdzie zarządzała zarówno zespołami, efektywnymi projektami i procesami. Wśród klientów, dla których pracowała, były m.in. takie marki, jak: Nestle, BRE Bank, Empik, Microsoft.
Jako członek wrocławskiego Slow Food, brała udział w roli delegata z Polski w międzynarodowym festiwalu Terra Madre Salone del Gusto w Turynie, gromadzącym wytwórców żywności i rzemieślników z całego świata.
Zobacz również
W ostatnich latach związana była z Restaurant Week. Początkowo jako City Manager we Wrocławiu, a następnie jako dyrektor zarządzający Restaurant Week Polska. Odpowiadała za festiwale Restaurant Week, Fine Dining Week, Beer Food Week.
Chętnie dzieli się wiedzą, prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z zakresu kreowania marki i zarządzania projektami e-commerce.
Jako managerka regionalna w LokalnyRolnik.pl będzie odpowiedzialna za rozwój rynku wrocławskiego, zarządzając ofertą, relacjami z wytwórcami i pracą koordynatorów punktów odbioru zakupów z portalu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing