Buzz Media wypromuje w mediach społecznościowych festiwal Mad Skillz

Agencja w ramach współpracy z Rockstar Energy Drink (brand PepsiCo) przygotowała strategię komunikacji festiwalu Rockstar Energy Drink Mad Skillz.
O autorze
1 min czytania 2013-06-25

– Mad Skillz łączy w sobie sporty off-roadowe i muzykę. Jest pierwszym tego typu festiwalem w Polsce, stąd w tym roku chcemy położyć szczególny nacisk na komunikację, która powinna doprowadzić do wzrostu świadomości. W Polsce jest mało festiwali, które są przyjazne całym rodzinom. Naszym celem jest komunikacja Mad Skillz jako doskonałego miejsca na letni wypad dla wszystkich. Od najmłodszych, aż po emerytów. Na festiwalu będą znajdowały się najróżniejsze strefy, które są gwarancją, że każdy znajdzie coś interesującego dla siebie – opisuje Adam Mickiewicz, Brand Manager Rockstar Energy Drink.

Głównym kanałem komunikacji będzie fan page marki www.facebook.com/RockstarPoland, gdzie agencja Buzz Media będzie przybliżała główną ideę festiwalu, opisywała dostępne atrakcje, dojazd, nocleg itp. W ramach działań zostanie również przeprowadzony konkurs, w którym będzie do wygrania między innymi 40 biletów na festiwal. Oprócz działań na Facebooku, Buzz Media zaangażuje do promocji blogerów z kategorii lifestyle i muzyka, którzy na swoich stronach przybliżą festiwal, a także rozdadzą wejściówki na event. Ostatnim elementem będą działania kontekstowe w pozostałych mediach społecznościowych gdzie toczą się dyskusje na temat festiwali i wakacyjnych atrakcji.

– Planując komunikację partnerstwa Rockstar Energy Drink w festiwalu, staraliśmy się dobrać tak kanały, by prowadzić działania w miejscach gdzie znajdują się osoby potencjalnie zainteresowane uczestnictwem. Za pomocą naszych działań chcemy zainspirować tych, którzy przebywają w tym czasie nad morzem, bądź planują w dniach 16- 20.07.2013 urlop do wizyty w Sobieńczycach koło Żarnowca – podkreśla Piotr Wójcicki, Business Development Manager z Buzz Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj