Nagroda Partner Champion jest przyznawana partnerowi, który wyszedł poza standard, dając klientom dodatkową wartość i stając się w ten sposób przykładem dla innych.
– W minionym roku pokazaliśmy, że pasja, poświęcenie i przedsiębiorcze podejście są kluczowymi składnikami sukcesu. Jako organizacja przeszliśmy przez duże zmiany biznesowe i udowodniliśmy, że wspieramy naszych klientów we wszelkich zmianach i byliśmy z nimi w tym niepewnym 2020 roku. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy uhonorowani przez LinkedIn tytułem Partner Champion. Marki takie jak Volvo, PwC, 3M, Advantech, mBank, T-Mobile obdarzają nas zaufaniem za wspieranie ich kampanii na LinkedIn i nadal będziemy je wspierać wykorzystując nasze umiejętności – mówi Justyna Bednarek-Roszkowska, Linkedin sales lead Poland, HTTPOOL Polska.
Zobacz również
Nagrody LinkedIn Marketing Partner Awards dla regionu EMEA i LATAM łączą partnerów zajmujących się sprzedażą, technologiami i treściami, aby uhonorować ich osiągnięcia i sukcesy w minionym roku.