W tym roku w pandemii zrodził się pomysł na nową tematykę cyklu – „Pyszne Studio” zamieni się w kulinarną podróż „dookoła świata z Mikołajem Rejem i deserami Bracia Koral”. Zmieniła się też formuła programu – odcinki będą nieco krótsze, tak aby widzowie mogli szybko przygotować desery w swoim domu, a Mikołaj będzie jednocześnie kucharzem i prowadzącym program. Przygotuje desery znane i lubiane pochodzące m.in. z Francji, Włoch, Turcji, Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, czy Meksyku.
– Idea Pysznego Studia powstała w 2019, a jego celem było zmobilizowanie Polaków do tworzenia szybkich, prostych, ale równie smacznych deserów, które każdy może przygotować w domowym zaciszu. W trudnym czasie pandemii, kiedy wszyscy tęsknimy za egzotycznymi podróżami postanowiliśmy „sprowadzić” te dalekie kraje wprost do domów naszych konsumentów … razem z naszymi lodami, bo podróże to nie tylko wyjątkowe miejsca, ale również oryginalne smaki, które możemy odtworzyć w naszym domach – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Zobacz również
W rolach głównych w programie występują nowości marki Bracia Koral – lody cappuccino oraz biszkoptowo-jagodowe z jagodami, a także bestsellery marki takie jak: sernik mamusi, bakaliowe, czy śmietankowe z ciasteczkami.
Cykl rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia odcinkiem z deserem prosto z Francji. Kolejne będą pojawiać się w kanałach społecznościowych marki (YouTube, Instagram, Facebook) co dwa tygodnie aż do października br.
Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem Mikołaja Reya przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing