Avon to coś więcej niż firma kosmetyczna. Marka aktywnie wspiera kobiety i głośno mówi o ważnych dla nich tematach, a także jest inicjatorem dwóch dużych kampanii – Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Środki na ich realizację pozyskiwane są m.in. ze sprzedaży dedykowanych produktów z różową wstążką czy symbolem nieskończoności. Do ich grona dołączyły właśnie cztery nowości.
Przypinka od serca
Zobacz również
W najbliższych miesiącach w katalogu Avon pojawią się nowe, dedykowane przypinki w czterech wzorach – dwie emaliowane i dwie posrebrzane, wysadzane kryształkami lub cyrkoniami. W kwietniu będzie można zaopatrzyć się w okrągłe przypinki z Różową Wstążką, która jest międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi. Zysk z ich sprzedaży zostanie przeznaczony właśnie na kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Produkty w kształcie serc, ze znakiem nieskończoności, wspierają natomiast kampanię Avon Kontra Przemoc i będą dostępne od maja. Koszt każdej z przypinek to 18 zł. Kupienie ich to mały gest, który niewiele nas kosztuje, a dzięki niemu mamy szansę realnie wspomóc osoby potrzebujące. Nosząc przypinki od Avon w widocznym miejscu, np. na klapie marynarki, kurtce, plecaku czy torbie, każdy z nas może wyrazić swoje poparcie dla ważnych społecznie spraw.
Avon na rzecz kobiet
Avon to nie tylko produkcja i sprzedaż wysokiej jakości kosmetyków, ale również działalność społeczna. Marka aktywnie wspiera kobiety i głośno mówi o ważnych dla nich tematach, a także jest inicjatorem dwóch dużych kampanii – Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Pierwsza z nich działa od 1998 roku, a jej celem jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. W 2020 roku Avon, wraz z Fundacją Rak’n’Roll, po raz drugi zorganizował kampanię „Dzień na U”, w której zachęcano kobiety, aby raz w roku wzięły dzień wolny i wykonały USG piersi. Dzięki temu przebadało się 3 300 kobiet w 90 gabinetach na terenie całej Polsce. Działania w zakresie kampanii Avon Kontra Przemoc budują świadomość istnienia tego problemu i koncentrują się wokół edukacji na temat możliwości udzielenia pomocy ofiarom przemocy. W zeszłym roku Avon, we współpracy z fundacją Feminoteka, uruchomił również pierwszą przeciwprzemocową aplikację Avon Alert, która pozwala sięgać po pomoc w bezpieczny sposób: www.avonalert.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing