Inspiracją dla nowej kampanii marki Puma pod hasłem „Only See Great” są słowa słynnego rapera Jaya-Z, który powiedział: „I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last”. („Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa”).
W związku ze zbliżającymi się najważniejszymi wydarzeniami sportowymi w tym roku – m.in. Mistrzostwami Świata Formuły 1, Mistrzostwami Europy w piłce nożnej i Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio – marka postanowiła promować takie wartości, jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.
Zobacz również
– Cytat Jaya-Z doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku, pełnym wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny – powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing, Puma.
W ramach kampanii ambasadorzy Pumy, tacy jak Neymar Jr, Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Pep Guardiola, Karsten Warholm, Mondo Duplantis, Usain Bolt, Cara Delevingne, Lamelo Ball, Skylar Diggins-Smith, Kyle Kuzma, Lewis Hamilton, Rickie Fowler, czy Virat Kohli w serii wywiadów opowiedzą o swoich dążeniach do osiągania sukcesów, słuchaniu serca i znalezieniu wizji, której nikt inny nie widzi – pomimo wyzwań, jakie świat spotkał w wyniku globalnej pandemii. Przeanalizowana zostanie również sama idea osiągania wielkości, a także tego, jak jej postrzeganie zmieniło się w ciągu ostatniego roku.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing