Przedsięwzięcie, polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco, obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne.
Zobacz również
Sama konstrukcja będzie miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdzie się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” będą publikowane personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.
Wystarczy, że chętni zrobią sobie zdjęcie, dodadzą jedno z teł z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na facebookowych profilach uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt „FANPAGE NA ŻYWO” to duże wyzwanie technologiczne. Proces od kreacji posta po publikację go na fanpage’u wymagał stworzenia dedykowanej aplikacji do publikacji oraz zaangażowania zespołu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne. Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.
Aktualizacja 30.06.2013: W sobotę w Gliwicach powstał #fanpagenazywo (galeria prac) – oto jak cieszył się Henio: