Pierwszy na świecie #fanpagenazywo od Tesco i Lemon Sky

Już 29 czerwca o 14:00 w Gliwicach wystartuje pierwszy na świecie „FANPAGE NA ŻYWO”. W ramach finału roadshow „Ruszaj w drogę ze smakiem”, przed największym w Polsce hipermarketem Tesco, zostanie ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak prawdziwy facebookowy wall Ekspertów Tesco.
O autorze
1 min czytania 2013-06-26

Przedsięwzięcie, polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco, obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne.

Sama konstrukcja będzie miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdzie się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” będą publikowane personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystarczy, że chętni zrobią sobie zdjęcie, dodadzą jedno z teł z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na facebookowych profilach uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt „FANPAGE NA ŻYWO” to duże wyzwanie technologiczne. Proces od kreacji posta po publikację go na fanpage’u wymagał stworzenia dedykowanej aplikacji do publikacji oraz zaangażowania zespołu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne. Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktualizacja 30.06.2013: W sobotę w Gliwicach powstał #fanpagenazywo (galeria prac) – oto jak cieszył się Henio: