The Digitals rozkręca w Internecie Ekipę na swoim

The Digitals wspiera w Internecie nowy projekt Warki –„Ekipa na swoim”. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji i akcji specjalnych na profilu marki na Facebooku, oraz przeprowadzenie kampanii internetowej.
O autorze
0 min czytania 2013-06-26

W ramach działań na Facebooku w maju wystartował konkurs nawiązujący do programu „Ekipa na swoim”, do którego można zgłosić własną ekipę i wygrać imprezę fundowaną przez markę Warka. Wystarczy zebrać znajomych i stworzyć idealną imprezę, a w nagrodę Wartka spełni to marzenie. Zabawa trwa do 7 lipca 2013.

Internetowe działania są elementem szerokiej akcji marketingowej na którą składają się spot telewizyjny, outdoor oraz sponsoring reality show o tej samej nazwie „Ekipa na swoim” nadawanym w Telewizji Polsat. W show ekipy walczą o prowadzenie własnej Piwiarni. Uczestników mierzących  się z różnymi ciekawymi zadaniami ocenia jury – psycholog Maria Rotkiel, piłkarz Radosław Majdan i Tomasz Cygiert – manager piwiarni w Gdyni. Według badań po emisji trzech odcinków program dotarł w sumie do 19,37 mln osób.