Black Energy drink powraca

Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2021-04-16

Tym razem Mike Tyson zaprasza wszystkich swoich fanów do wzięcia udziału w aktywacji konsumenckiej pod nazwą Kosmiczna Loteria Black. Każdy uczestnik loterii, który kupi produkt Black i zarejestruje kupon na specjalnej stronie www, będzie mieć szansę na wygranie dwóch samochodów Porsche od Mike’a Tysona oraz dwóch lotów Zero Gravity. Zwycięzcy loterii udadzą się na Florydę, gdzie z przylądka Canaveral będą mogli odbyć pasjonującą podróż. Szczegóły loterii wraz z regulaminem można znaleźć na stronie WWW.BLACKENERGYDRINK.COM.

Głównym kanałem komunikacji loterii jest TV wraz ze wsparciem działań w digitalu i na kanałach social media klienta. Loteria będzie również wspierana w punktach sprzedaży przez działania POS.

Autorem kreacji jest PZL, za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada FilmReaktor.

Za budżet mediowy kampanii TV odpowiada Havas Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj